22Μαΐ

Proximity Marketing: Δημιουργώντας σχέσεις… Εγγύτητας!

Τη στιγμή που στη χώρα μας βρίσκεται ακόμα σε εμβρυικό στάδιο, το proximity marketing αναμένεται να φτάσει σε αξία τα 52,46 δισ. δολάρια έως το 2022 διεθνώς. Ξεπερνώντας τις τεχνολογικές προκλήσεις, έχει πολλά να προσφέρει σε brands,
22Μαΐ

Consumers aged 44-55: Σκιαγραφώντας το πιο δυναμικό group της κατανάλωσης!

Με τους millennial να «μονοπωλούν» σχεδόν το ενδιαφέρον ερευνητών και marketers ως το μέλλον των καταναλωτικών συνηθειών, ένα άλλο ηλικιακό group φαίνεται να διαθέτει μεγαλύτερη δυναμική από όση ίσως του αποδίδεται. Πόσο καλά γνωρίζει άραγε σήμερα το
22Μαΐ

Χυμοί-Αναψυκτικά: Η κατηγορία που «Στύβει» το μυαλό της για καινοτομία!

Με τους καταναλωτές να γίνονται όλο και πιο συνειδητοποιημένοι στις διατροφικές τους επιλογές, αλλά και να αναζητούν επιπρόσθετη αξία μέσα από τα άυλα assets των brands, η κατηγορία των χυμών και αναψυκτικών επιδεικνύει έντονη καινοτομία σε επίπεδο